vrijdag 9 februari 2018

Rocking in the free world

Ik ga dit half jaar regelmatig een nummer uit mijn persoonlijke top 2000. Ik luisterde op mijn werk regelmatig muziek met mijn lieve collega. Maar ze is er nu niet meer. Ik had een lijst gemaakt met nummers die ik in de top 2000 zou zetten en iedere week blog ik er een nummer uit.
Deze week rocking in the free world.
Het nummer gaat over het eind van de regeerperiode van Ronald Reagan. Hij vond dat hij er een behoorlijke puinhoop van had gemaakt.Trump had tegen de wil van Neil Young dit nummer als campagnemuziek uitgekozen. Neil wilde dit niet maar het gebeurde toch.

De artiest Neil Young is een:
In Toronto geboren singer/songwriter die nadat hij in 1968 de band Buffalo Springfield verlaat een indrukwekkende solocarrière start. Hij maakt af en aan deel uit van de legendarische supergoep Crosby, Stills, Nash and Young. In totaal brengt Neil 35 studioalbums uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten