woensdag 14 maart 2018

Trainer

Tim onze trainer is streng maar hij staat in mijn trainer top 3. Dat komt omdat hij het beste uit je haalt en de atleten zien dan dat ze veel meer kunnen dan ze denken.
Aan de andere kant neemt hij de blessures serieus of let hij op als iemand een blessure niet in acht neemt.Dan grijpt hij in.
Deze week hadden we hoogspringen. Op het moment dat ik dit schrijf snap ik het en heb ik mijn lichaam zodanig onder controle dat ik echt spring. Nu dus goed verder trainen met springen. Dat kan ik doen door bijvooorbeeld elke dag een stukje te hinkelen op mijn been waar ik op spring.De hinkstapsprong gaat ook goed, deze snap ik op dit moment ook maar daar doe ik nooit wedstrijden in dus daar doe ik thuis niks mee. Verder hadden we een circuit,altijd leuk, al die verschillende oefeningen.Een ander leuk spel is ' het haasje' de atleten staan op een rij en de trainer tikt een iemand op zijn rechterschouder. Dan moet die wegsprinten. Wordt de haas ingehaald moet de haas 5 x opdrukken. Gaat een ander te vroeg weg moet die opdrukken en linkerschouder is opdrukken voor de hele groep.  Tot slot een leuk spel gedaan, muizenstaarten. Een persoon is de kat en de rest zijn muizen. De katten moeten de staarten pakken. Er werd echt fanatiek gespeeld ook door mij. Ook volwassenen vunden deze spelletjes leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten