zondag 5 maart 2017

eurodrama

Op 11 februari was het zover. Mirela Cabero mocht voor de derde keer proberen om naar het Eurovisie songfestival. Hoe kom in aan Mirela? Nou die ken ik als van af 2003 en ik was toen al een big fan want dat meisje heeft een prachtige stem en kan ontzettend uithalen.Alleen ze wordt altijd maar dan ook altijd tweede, dat is echt zo zielig maar ik dacht  vanaviond gaat het gebeuren en heel spanje dacht met haar mee.
Haar optreden stak met kop  en schouders boven de rest uit dus dat moet goedkomen dacht Spanje.Ik had al zo'n voorgevoel dat niet zij maar een ander ging winnen en dat ze vet tweede werd dus ik wilde de uitslag wel zien maar ik kon het gewoon niet geleoven dat ze nu wel zou winnen hoewel ze wel de beste was maar met dat bijltje heeft ze al 2 x gehakt een keer met gente de primera en een keer 10 jaar geleden metg  ook een voorselectie. Maar het zou toch niet weer?????
Maarna  een show kwam de puntentelling en o shit: xavi martinez(een vriend van Manel)gaf Mirela 5 punten en Manel 12. Dat begon al lekker. Mirela lachte ook een beetje sarcastisch zag ik wel. Toen kwam de middelste jury en die gaf Mirela wel 12 punten en Manel 10 maar die derde, virgina Diaz(wat een dochter van de Sonybaas bleek te zijn de platenmaatschappij van Manel0 gaf Mirela ook 5 punten en Manel 12. Maar toen kwam  Spanje zelf en die gaf Manel 3x8 punten, leklein 3x10 punten en Mirela kreeg wel de 3x12 punten. Toen stonden Manel en Mirela dus allebei bovenaal met 58 punten. Mirela sloeg haar handen voor haar gezicht en mijn hart bonkte ook in mijn keel. Het zal toch niet....het publiek moet het laatste woord hebben .....maar zei de jury..Wij beslissen. De ellende was van het gezicht van Mirela af te lezen en ze pakte manel vast. Die kalmeerde haar wat en daar gingen ze. Xavi zei: Manel. Die tweede jury vond Mirela. Teon  lag het lot in handen van Virgina Diaz. Zij vond eigenlijk Mirela heel goed emn even dacht iedereen dat ze  haar naam ging noemen maar ....ze riep de naam van Manel. Toen brak de pleuris uit in heel spanje. Een massahysterie volgde ...tongo tongo wrd er geschreeuwd. Xavi mnartinez werd in elkaar geslagen en de presentator moest ook rennen voor zijn leven. Terwijl Manel een obscene gebaar maakte tegen het joelende publiek zei Mirela tegen Manel dat ze blij voor hem was dat hij mocht gaan en dat ze het gewoon nog eens ging proberen ergende de komende 10 jaar.Samen met Maika nam ze een filmpje op om de mensen te bedanken voor de steun. Wie Mirela een stoer wijf vindt mag dat hieronder posten en wie vinden jullie de beste?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten