zaterdag 4 maart 2017

Janneke bedankt voor de 400 m

Maandag 6 februari heb ik weer lekker getraind bij Janneke. We gingen een looptraining doen, best wel zwaar, zo eentje waarvan je zou denken, dat gaat niet lukken. Maar ik zette door en die 800 m ging echt heel lekker dus ik zei tegen janneke, ik doe het hele loopgedeelte, gaat zo lekker en toen de 600 meter en na de russt hielp Janneke mij een handje en die 400 meter ging in een veel hoger tempoen ik had helemaal niet het gevoel dat ik moe zou worden, echt zo fijn!! Daarna mochten we een ding uitkiezen, horden of krachtytraining met de medicinebak. Nou dat was voor mij niet moeilijk, want Hordelopen?????Nee even niet. Toen heb ik samen met een van de tweeling getraind. Voor trainen met de medicinevbal was dat wel fijn  want hij is ongeveer even lang als ik en dat is wel handig met deze oefeningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten