donderdag 29 juli 2021

creatieve dag in de vakantie

Ik kwam op het idee om een nieuw spel te maken. Ik besloot het populaire spel de slimste mens te verbouwen tot het slimste kind.

Je kunt het in een bepaald thema doen maar je kunt het ook ook in algemene onderwerpen doen zoals het origineel.
In mijn spel had ik de vragenronde met vragen over de olympische spelen. Vervolgens had ik voor ieder team een beeldbankfilmpje met de vraag: wat weet je nu van dit onderwerp? 
Bij de puzzelronde had ik 9 kwartetten door elkaar gegooid. De kinderen moesten de kwartetten eruit halen en de categorie noemen. De volgende ronde was bij een diaserie het juiste woord noemen en de finale was een filmpje van varkentje rund met de vraag: wat weet jij eigenlijk van.......
Degene die de meeste punten heeft wint. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten