maandag 27 februari 2017

lekker naar Breda

We zijn naar Breda geweest. het was overal dweilen maar in Breda waren de winkels gewoon open en het was weer gezellig in de stad. We liepen een C&A binne4n en daar zat een man. Ik zag een hele mooie broejk en terwijl we die stonden te bekijken zeide man dat vrouwen tegenwoordig net kerels waren, er waren geen dametjes meer bij. Iedereen droeg een spijkerbroek, dat is toch niet normaal? zei hij. Het zit gewoon lekker en zeker als het zo koud is als nu zei ik. Ja daar moest de amn mij wel gelijk in geven. We liepen verder naar de esprit en de Hema. Daar was een mevrouw tegen haar dochter aan het prediken dat ze nu echt pennen moest gaan kopen want sat ze geeneen fatsoenlijke pen meer had. Ik kan toch maar met een tegelijk schrijven? vroeg de dochter. Maar nee, je koopet nu pennen eb eeb mao en dit ebn dat... Een map dacht ik dat is wel handig voorMMD want we moeten ghet repertoire toch wel eens gaan uitbreiden dus heb ik snel een map gepakt en Carla deed dat ook. Nu de nummers er nog in.... daarna gingen we nog bij magreet kijken en zagen tot mijn grote geluk dat ze niet weg was maar verhuisd en dat ik er gewoon metCarla wat kon gaan drinken.
Maar nu even niet  dus gingen we naar delifrance waar we heerlijk koffie hebben gedronken. Teon naar huis waar we lekker aardappel-tomatenpuree met braadworst hebben gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten