zaterdag 22 mei 2021

internet

Al sinds de jaren 90 is er internet.Op. internet kun je van alles. Je hebt social media, games,you tube, noem maar op.

 Ik zit het liefst op google. Dat vind ik de uitvinding van de eeuw. Als ik iets wil weten tik ik het in op de zoekbalk en ik vind het antwoord en meer achtergrondinformatie. Sinds google bestaat ben ik al zoveel wijzer geworden. 
Bijvoorbeeld corona. Ik ben daar heel bang voor maar er staat heel veel informatie wat ik kan lezen en op een of andere manier vind ik het fijn dat ik weet  wat het is, hoever ze ze met de onderzoeken zijn en meer informatie. Wil ik een activiteit organiseren kijk ik in mijn eigen boeken, ik de boeken van   de bieb en op internet. Daar staat zoveel!
Door veel te lezen op google, foto's en filmpjes te kijken, nummers te luisteren weet heb ik een brede algemene ontwikkeling en dat is toch iets waar ik trots op ben! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten