zaterdag 15 mei 2021

virtuele alped'huzes

Door corona kan niemand de alped'huzes lopen of fietsen. Nu is er wat op gevonden. Je kunt hem dit jaar virtueel dien. Het kost €15 waarvan er €11 naar de stichting gaan. Je mag zelf weten hoe je de wedstrijd gaat doen. Je mag fietsen, lopen, wandelen, skaten if zwemmen, wat je zelf  wil. Je mag ook zelf weten welke afstand je gaat lopen.

Dit is mijn plan: Omdat iedereen vanaf woensdag weer mag sporten ga ik ook beginnen met lopen. Ik ga het rondje buitenom lopen en ik neem de tijd op met mijn Garmin. De tijd stuur ik op en als het goed is krijg ik dan een mooie medaille.
Op 2 juni begint mijn groep weer met de trainingen en als dat goed gaat ga ik ook weer bij Tim trainen.
Maar eerst woensdag het rondje buitenom voor het goede doel. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten