dinsdag 18 mei 2021

songfestival

Vandaag heb ik eerst gewerkt. Op weg naar mijn werk kwam ik een oud-leerling tegen. Na even bijgekletst te hebben ben ik naar school gefietst.  Daar heb ik een dagje gewerkt. Toen ik thuis kwam hoorde ik dat we spoedig aan de beurt zijn met vaccineren. Het einde is nu echt in zicht.
Na mijn bord spinazie met een gehaktbal zijn we de auto gaan halen en toen was het langverwachte moment eindelijk daar: het songfestival georganiseerd door Nederland. Het was echt fantastisch. De landen die ik het beste vond waren ook allemaal door. De pauzeact werd verzorgd door Davina Michelle. Wat een fantastische zangeres is dat zeg. ls die geen aanbiedingen in Europa krijgt.....
Donderdag is de tweede semi en zaterdag mag Nederland optreden. 
https://youtu.be/1QiftAFZoZM

Geen opmerkingen:

Een reactie posten