vrijdag 21 mei 2021

pukkie

We staan voor het Pimksterweekend en het lijkt wel herfst. Het had nu 20° moeten zijn maar het is nu ongeveer 14°.
Ik heb vandaag tot ongeveer tot 14.00 uur gewerkt en toen mocht ik stoppen.
Ik heb lekker bij Pukkie gezeten. Pukkie heeft het nu zwaar. Woensdag moest hij naar de dierenarts om tandsteen weg te laten halen maar hij kwam met een paar tanden minder terug. 
Toen hij net thuiskwam was hij dizzy maar dat was een paar uur later ver over. Hij mag nu even geen brokjes, kluifjes en koekjes. Hij eet nu kip of witte vis met rijst. Hij vindt het erg lekker maar hij mist zijn brokjes en lekkere dingetjes wel. Verder doet hij het heel goed. Het is een klein maar dapper hondje. Bij de dierenarts was hij zo lief en flink dat hij een diepe indruk heeft achtergelaten. Iedereen houdt van Pukkie. Het is een zeldzaam lief hondje.
 We knuffelen hem nog meer dan we al deden en dan komt het wel goed. Morgen ga ik het songfestival kijken. Ik hoop dat Frankrijk wint, dat is echt een prachtig nummer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten