woensdag 10 mei 2017

circuit

Maandagavond: de eerste werkdag na de vakanie en daar word je moe van. Zo moe dat je geen zin hebt om te trainen. Maar dat is een slechte instelling dus hup, naar de training. Na de warming up gingen we een circuit doen.  Dat waren veel oefeningen deze keer. oefeningen net medicinebal, met de ladder, met een bank, een opstapje,touwtje sptingen en hekjes, bij elkaar 12  oefeningen die we eerst een minuut moesten doen en de tweede keer 40 seconden. Maar ik trainde bij een hele gezellige meid en naarmate we aan het trainen waren begon ze steeds meer verhalen te vertellen over school en te dollen. Dat was wel leuk  en ondertussen trainde ik gewoon door natuurlijk.
Na de training vroeg Janneke of ik mee ging naar de wedstrijd bij Sprint, nou dat wil ik wel dus vrijdag ga ik maar eens kijken of mijn spikes goed werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten