dinsdag 15 juni 2021

800 meter bij Sprint

Toen ik een jaar bij Scorpio zat vond ik het tijd om eens naar Sprint te gaan voor een IPC-wedstrijd. Ik ging de 800 meter doen samen met kogel en discus.


Vlak voordat ik naar de start ging hoorde ik al gerommel.Ik ben bang voor onweer dus dat vond ik niet prettig.
De wedstrijd ging door dus na het startschot liep ik als tweede. Na 550 meter wist ik haar in te halen en voor haar te gaan lopen. Het onweer gaf mij vleugels dus ik kon op 650 meter van haar weglopen en zonder problemen naar de finish sprinten. Het was een mooie tijd!
Toen werd iedereen gesommeerd naar binnen te gaan want het werd echt gevaarlijk. Het onweer stopte niet dus werd de wedstrijd afgelast.
Binnen heb ik een gezellig uurtje gehad met de mensen die ooit met mij trainden toen ik nog bij Sprint zat.
Het was een onvergetelijke wedstrijd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten