woensdag 16 juni 2021

drukke dag

Vandaag was het ongeveer 32°. Mooi weer om naar mijn werk te fietsen en dat heb ik gedaan.Op mijn werk heb ik vooral geholpen met de Cito's en nakijkwerk. En ook nog mijn eigen dingen. Pauzes mogen weer dus ik heb gezellig bij mijn onderwijscollega's gezeten. Dat heb ik echt gemist.
Na mijn werk ben ik weer naar huis gefietst.Er stond een lekker windje dus dat was genieten  Daar heb ik eerst een waterijsje gegeten. Toen gingen we naar Xenos maar onderweg liepen we langs beckers. Die had opheffingsuitverkoop en hij had een paar Teva's voor mij staan. Hij had ook nog wolky's maar daar wil ik nog even over nadenken. Xenos had de vaas niet dus reden we door naar action. Die had hem wel. Ze hadden ook een fantastisch spel met pittenzakjes. Denk ik ook even over na. Toen reden we naar de garage want wij dachten dat de homokineten kapot waren maar er was niks aan de hand. Toen ging ik maaltijdsalade maken met pepersteak en na het eten heb ik de badkamer gedaan en gestofzuigd. Ik heb last van bijwerkingen van het vaccin dus volgende week ga ik pas sporten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten