zaterdag 19 juni 2021

laatste zaterdag met mondkapjes

Vanmorgen ben ik vroeh opgestaan want ik moest naar de scouting. Ik had de opkomst voorbereid.

De grote welpen waren bij de scouts en bij hadden bevers  die kwamen kijken. De opkomst ging goed. Toen ging ik snel naar huis, een broodje eten en toen zijn we naar het Kruidvat en de Jola gegaan.
 Bij de Jola hebben we ieder 2 broeken gescoord.Tien reden we naar de stad waar ik een vaderdag kadootje heb gekocht. 
Toen zijn we nog de H&M binnengelopen maar dat echt voor jongeren. We zijn nog een paar winkels binnengelopen maar daar hadden ze niks. 
Ee zijn toen naar Cranenbroek gegaan om een mandje voor Pukkie te kopen. Hij kreeg er twee, een voor  bij Carla en een voor bij mij.
Toen hebben we gegeten en zijn we omze tuinen gaan doen. Ik sloot met de Pinkpop Top 50.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten