vrijdag 25 juni 2021

het kan weer

Deze week heb ik twee hobby's opgepakt.
Atletiek en Uphill.
Het was weer erg leuk om te doen.
Allereerst atletiek. Ik moest echt wennen 
aan de oefeningen maar gaandeweg de training kreeg ik er weer plezier in. Na de versnelling gingen we kogelslingeren. Dat is heel leuk, net als discuswerpen. Daarna deden we nog een lesje kogelstoten. Het was heel leerzaam. Ik sloot af met een 400. Bij de aangepaste sport is het mijn niveau en heb ik tegenstand van de medesporters. Ik ben nu niet altijd de laatste.
Bij uphill ging de eerste repetitie uitstekend. We speelden alleen de nummers die ik leuk vind en die kreeg ik feilloos uit mijn klarinet. Dat is weleens anders geweest. Ik zeg: Op naar het optreden!
De hond is naar de dierenarts geweest omdat hij jeuk bultjes had . Hij heeft een prikje prednison gehad en het gaat nu beter met hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten