woensdag 11 augustus 2021

een dagje in de vakantie

Vanmorgen heb ik eerst uitgeslapen want ik heb vakantie. Tien ik wakker werd heb ik met Carla en de Pukkie een beschuitje gegeten. Pukkie vindt beschuit heerlijk en hij krijgt dan een droog stukje beschuit.
Na het eten hebben we met Pukkie gewandeld. Omdat het warm was hebben we  zijn coolpack in zijn mand gelegd zodat hij het niet te warm kreeg. Wij gingen boodschappen doen dus hij bleef lekker in zijn mandje.
We gingen eerst naar Joosen om rieten voor de tenorsax te halen. Hij verkocht ze alleen in hele doosjes .Ik wilde ook rieten maar ze hadden geen Rico meer en die vind ik lekker blazen. Dus ik kijk nog even verder.
Toen gingen we een droogloopmat terugbrengen, hij was te klein. We reden door naar de Ikea. We gingen voor een lamp maar we bekeken verschillende bedden. Ik ben aan het sparen voor een nieuw bed en ik heb al wel ideeën opgedaan.    De lampen waren niet mooi. Ik zag wel een leuke uil maar die ga ik niet op mijn slaapkamer zetten. Je kon niks eten bij de Ikea dus zijn we om 1 uur weggegaan en naar de Jysk naar een droogloopmat gaan kijken maar hij was te  smal. We reden op de terugweg langs de Stava. We gingen naar Kotter. Dat is een bakker maar je kunt er ook eten. Het zijn ontzettend aardige mensen in die zaak.
 Na het eten gingen we naar Toy Champ. Die speelgoedwinkel en ontzettend groot. Ze hebben echt alles. 
Thuisgekomen ging ik een uurtje oefenen bij de therapeut. Het gaat goed met mijn rechterbeen. Nu mijn linkerbeen nog.
Het avondeten bestond uit gazpaso. Deze keer maakten  we hem van een tomatenskeppakket en een watermeloen. Hij smaakte lekker fris.
Na het eten ging ik naar mijn ouders om koffie te gaan drinken want mijn vader was jarig. 
Hierna heb ik mijn verhaal over vluchtelingen afgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten