maandag 16 augustus 2021

lekker rustig vakantiedagje

Ik heb vandaag een dagje vakantie gehad waar ik vooral veel dingen heb geregeld.
In de ochtend begon het en tussen de middag kwam Carla met broodjes.
 Ik ging met Carla mee om ze op te eten en na de koffie gingen we verder op jacht naar een deurmat voor Carla. Leen Bakker had niks dus reden we naar Waalwijk naar een tapijtwinkel en daar lag de mat die Carla wilde kopen. 
Toen we hem in de auto hadden gelegd deden we nog even boodschappen in de plus in waalwijk, dat is echt een plus xl.
Hierna gingen we naar huis. Ik ging koken wn Carla liet Pukkie uit. Na het eten ging ik naar de kapper. De kapster waar ik nu naartoe ga ken ik nog van de manege.
Na de kapper ging ik een yogales volgen in de sportschool in Rijen. Van die les zal ik nog een keer een blog schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten