vrijdag 13 augustus 2021

verassing en raceday!

Het was een rustig weekend waarin toch veel gebeurde. 

Het begon zaterdag 10 uur. We werden bij de Albert Heijn verwacht want Carla had een prijs gewonnen. Hij was voor haar ouders dus die hebben we meteen weggebracht. Toen gingen we na het eten naar de stad maar het was slecht weer en ze hadden niet wat we wilden hebben dus gingen we naar huis. Ik had nog een Primerabon liggen. Daar heb ik een multomap en goud en zilverstiften voor gekocht. Na de koffie heb ik de vloeren gepoetst.We hebben een uitsmijter gegeten en toen ben ik gaan lezen terwijl Carla een film keek.
Op zondag hebben we na uitgeslapen te hebben eerst Pukkie uitgelaten.
Hij doet het prima met de grotere honden de laatste tijd. We zijn trots op hem. Na het eten gingen we benzine tankeb en om 15.00 was   het racetijd. Maar het was verschrikkelijk. Bottas botste tegen Norris en die botste tegen Verstappen en Perez aan. Gelukkig kon Max door weliswaar met een kapotte auto. Hamilton maakte een fout zodat hij achteraan reed. Hij wist zich wel naar de derde plaats te rijden. Max knokte zich naar een 10e plaats en had toch nog een puntje. Maar de helden van de dag waren Ocon die ontzettend knap had gewonnen.(de 2 besten deden nog mee) met zijn maat Alonso.Alonso hielp Ocon  (en Max).Ze vierden het op een prachtige manier  door een rondje pas de deux te rijden over de baan. 
Bij de huldiging was Hamilton met zijn handdoek bezig. Later bleek dat hij niet lekker was. Na de race aten we Indiase flapjes met bloemkool/linzenroerbak. Het was verrassend lekker. Na het eten waren de keuken en de oven aan de beurt.Toen ben ik koffie gaan drinken en Pukkie ging gezellig mee.Nu ga ik slapen want morgen ga ik weer veel leuke dingen doen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten