donderdag 12 augustus 2021

training op de weg

Afgelopen maandag heb ik weer bij Tim getraind. Dat is de recreatieve algemene groep. We gingen van de baan af naar de trappen. Maar eerst hadden ee een goede warming up op de parkeerplaats van de Warande. Vanaf daar liepen we naar de brug waar we versnellingsloopjes deden. Toen was daar de kern. Op en neer op de trappen. Het hinkelen heb ik overgeslagen maar de rest kon ik meedoen. Ik ben echt wel wat opgeschoten met de fysio.Ik moet wel weer op conditie komen maar ik heb anderhalf jaar niks meer gedaan dus dat is niet gek.

 Toen zijn we teruggelopen en ik probeerde mijn vijfkilometer tempo aan te houden. Ik haalde mijn eigen doel. Toen hebben we krachtoefeningen gedaan met een medicinebal. Het was een goede training.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten