zondag 15 augustus 2021

hoe ben ik op deze school gekomen

In 2002 ben ik begonnen bij de toemalige WAVA. Ik begon als onderwijsassistente op De Wisselaar maar door omstandigheden kon ik daar niet blijven. Toen ging ik binnen werken. Daar heb ik in een half jaar wel 50 brieven geschreven en ben ik zeker 10 keer op sollicitatiegesprek geweest. Een keer was ik aangenomen en was al aan het werk toen ik van het bedrijf er niet meer heen mocht. Binnen was ik aangenomen op kantoor maar dat hoefde ineens niet meer.Toen kwam ik op de Hoge Waai. Dat voelde meteen goed. Ik mocht tijdens het gesprek kiezen tussen een rondleiding of proefdraaien in mijn eigen tijd. Ik koos vooe het laatste. Ik ging in drie kleuterklassen helpen en de klik was er.  De directeur ging in gesprek met mijn consulent en ik mocht komen.
 Meteen de maandag erop stapte ik de school binnen en toen begon het avontuur. Ik had een goede band met mijn baas en mijn collega's en het voelde als thuiskomen, iedere dag. Ik heb  ontzettend veel van hem geleerd. Veel dingen pas ik nog steeds toe .



Een belangrijk ding heb ik geleerd van deze man: kom voor jezelf op en blijf hoe dan ook in jezelf geloven. In 2016  is hij weggegaan. Hij had een andere baan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten