zondag 18 december 2016

veel gedaan

Somige weekenden zijn superdruk. Zoals het okiebollenflyerweekend van een paar jaar geleden.De zaterdagochtend ging ik flyeren voor de oliebollen van scouting Made. Dit deed ik samen met de Bevers. Wij hadden de kleinste bevertjes en dat ging goed, we hadden een supersnelle bever die van deur tot deur vloog, heerlijk.
Hierna ging ik naar huis en thuis  at ik een boterham en ging ik de kerstboom zetten, een heek karwei want eerst moest ik de boom in elkaar puzzelen, na een uur stond hij. Toen moesten de lichtjes erin... dat was ook tijdrovend maar gelukkig kwam Carla  die dat voor mij deed. Toen moesten de ballen en de rest van de versiering nog in de boom. We waren laat klaar. We gingen meteen naar de Albert Heijn en na het eten deden we niets meer!
De volgende dag gingen we boodschappen doen in Breda. We  kochten een maillot voor mij en kadootjes voor Chris en Carolien en we zijn lekker wat gaan drinken bij Margreet.
 Het was een druk weekend. Ik was helemaal uitgerust om met de fiets naar school te gaan!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten