zondag 18 december 2016

veel gedaan dit weekend

Dit weekend was superdruk.
Zaterdagochtend ging ik flyeren voor de oliebollen van scouting Made. Dit deed ik samen met de Bevers. Wij hadden de kleinste bevertjes en dat ging goed, we hadden een supersnelle bever die van deur tot deur vloog, heerlijk.
Hierna ging ik naar huis en thuis  at ik een boterham en ging ik de kerstboom zetten, een heidens karwei want:
eerst moet ik de boom in elkaar puzzelen, nou na een uur staat hij in elkaar en dan moeten de lichtyjes erin...ook een gefrut maar gelukkig kwam Carla toen die dat voor mij deed. Toen de ballen en de rest van de versiering. We waren laat klaar en toen konden we meteen naar de Albert Heijn en na het eten deden we niets meer!
De volgende dag gingen we boodschappen doen in Breda. We  heben een maillot gekocht voor mij en kadootjes voor Chris en Carolien en we zijn lekker gaan chillen bij Margreet.
 Het was een druk en enoverend weekend. Ik was helemaal uitgerust om met de fiets naar school te gaan!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen