zondag 9 april 2017

atledo werpdriekamp

Ik ben weer een beetje bijgekomen van de werpdriekanp. Wat een leuke dag was dat! Ik  kwam een beetje chagrijnig binnen want mijn telefoon had zich leeggetrokken en ik wilde vloggen!
Maar hij werd in de stekker gehangen en toen de wedstrijden begonnen kon ik gewoon filmen.
Kogel was spannend maar de jury was zeer relaxed dus ik kon gewoon mijn wedstrijd goed doen. Volgende atletiek.nu een pr en een derde plaats. Ik stootte 4.59 wat voor mij netjes is zeker als ik er bijna niet voor getraind heb. Toen een bakje koffie en toen speer. Het probleem was:ik krijg die speer nooit voorbij ze 7 meter maar de aanloop was 7 meter naar achteren gelegd. Wat nu?? Nou gewoon over de 7 meter gooien misschien? Dat deed ik en goed ook. 7.44 en een pr. Dat weet ik zeker en een tweede plaats. Het staat op atletiek .nu echt waar!
Toen rook mijn neus kroketten. Dat heb ik gegeten en ook een broodje kaas. Lekker maar toen kwam discus met halve draai . Dank je Tim! Nu kreeg ik hem voorbij de 10 meter. 10.11. Yes dat belooft wat . Ik ga als de s..........r verder met die draai!

Maar toen kwamen ze:mijn sportvrienden en toen werd het pas echt feest . Na bijkletsen en een kopje koffie gingen ook zij discuswerpen en hoe! Ingrid werd tweede van alle Masters met 24.23! René kreeg hem  over de 20 meter en Albert knalde hem over de40 meter wauw.hij was ook tweede van alle Masters. En ook stootte hij bijna 12 meter met kogel en werd ook daarmee tweede van alle Masters .wat een helden! Diep onder de indruk ging ik naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten