woensdag 19 april 2017

training in de opstapgroep

we gingen trainen in de opstapgroep van frank en peter.we waren vrij laat omdat ik een belkaart nodig had voor mijn i phone. Toen we daar aankwamen kwam Carla erachter dat haar knie wel heel erg pijn deed. Dus wij gingen naar onzer favoriete  fysiotherapeut. Zij zei dat Carla een blauwe plwek van binnen had  en een kous nodig had. gelukkig had ik er een aan dis dat voelde al beter. Maar het lopen ging nog steeds zwaar dus ben ik veel tussendoor gaan wandelen. Ik zat zelf ook niet lekker in mijn vel want ik had krampje hier,krampje daar, niet zo fijn dus.Ik ging naar de trainer en hij luisterde begrijpend  naar moijn verhaal maar ik draaide me om en ik voelde de grijns in mijn rug prikken doen hij riep Carla, dribbelen.. Carla was not amused maar ik lachte natuurlijk wel. Daarna nog 14 minuten gelopen,gedribbeld en toen nog een cooling down.
ik vind het wel leuk om eens een trainer te helpen, dan sta je aan de andere kant en het geeft ook veel voldoening

Geen opmerkingen:

Een reactie posten