zondag 23 april 2017

koningsspelen op school

Vrijdag voor de meivakantie is het altijd koningsspelen op school.  Dat betekent vroeg je bed uit want er moet van alles en nog wat klaargezet worden op het sportveld. Dan om half 9 als de bliksem terug naar school want het dansje moest worden gedaan maar de cd speler had er geen zin dus eerst maar eten. Ik heb ergens een boterham vandaan gehaals en dan verder naar de cd speler en daar ontdekten we wat er aan de hand was, de masterknop stond te hard, die zachter gezet en toen deed hij het. gelukkig.
Op het sportveld waren er veel leuke spelletjes zoals koekhappen en kogelstoten . Omdat is  altletiek doe ben ik daar meestal  wel populair en ik vind het ook geweldig om aan anderen uit te leggen hoe dat werkt.Die kogels zijn trouwens wel 4 kg dus wel erg zwaar. Tussen de middag heb ik nog van het koningsontbijt gegeten en in de middag waren er spelletjes zoals voetbal,emmerbal, frisbee en trefbal. de kinderen hebben zich goed vermaakt en na een ijsje zijn ze naar huis gegaan. wij hebben nog nageborreld en ik heb nog wat gewerkt voordat ik wegging.
die avond zouden we naar the wild romance gaaan maar net voordat we wilden gaan lazen we dat het werd afgelastt. dat was balen!!
We gingen toen naar the voice kids kijken met hangop en bananenthee(het is er weer!!)
Anna had moeten winnen!
Zo klein en zulke nummers zingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten