zondag 30 juli 2017

dauwrennen en de Houtse Markt

Op Hemelvaart is het in Den Hout groot feest. Traditie is dauwtrappen,in Den Hout heet dat dauwrennen.Nooit in mijn hoofd opgekomen om daar aan mee te doen......Maar nu had ik vrienden gemaakt. Hardloopvrienden. En die vinden dat leuk. En ik liet me overhalen en daarom rammelde mijn wekker om 4.45 uur.Ik moest eruit,mezelf aankleden,eten  en koffie drinken. Intussen kwamen appjes binnen :ik laat nu de hond uit etc. Om half 6 werd ik gehaald  en daar gingen we. Om kwart voor 6 was de warming up en toen:gaan met die banaan. Ik heb het  op mijn gemakje gedaan en was in 55 minuten terug. Aan de finish kregen we onze prijzen: een mok,een toegangskaartje voor de Houtse markt en koffie met worstenbrood......héérlijk. Toen naar huis en daar lag ik om 8 uur weer in bed om nog eventjes te slapen. In de middag ging ik met Carla n

aar de Houtse markt. Daar was Maarten weer aan het tekenen. Er was nog meer:heel erg veel fidgetspinners. Er waren nog meer kraampjes. Maar we hebben buiten een ijsje niks gekocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten