vrijdag 28 juli 2017

pluisje; samen vallen in de binnenbak

Op dinsdag gaan wij heerlijk rijden. Ik was blij dat ik Inette weer zag.  Ze kreeg eerst weer een poetsbeurt. Het was hard nodig.Ik ging vol goede moed de les in en we waren aan het draven (ik deed nu ook kleine stukjes mee) toen het gebeurde.  Ik de hoek bij F viel Inette ineens en zat op haar knieën op de grond. Ze kon gelukkig opstaan(met mij op haar rug)Dat was even eng en ik durfde eigenlijk niet verder te rijden. maar Cor zei dat ik door most gaan en haar stevig moest drijven omdat ze anders haar voeten niet optilt. Daar zat wel wat in en ik besloot haar streng aan te pakken zodat ze in ieder geval doorliep en niet meer ging liggen. De rest van de les ging goed hoewel we de rest van de les wel gestapt hebben. Maar ze is niet meer gestruikeld. Zou ik de volgende keer nog wel durven??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten