zondag 22 oktober 2017

Pluisje 🐎

Ik heb weer een fijne paardrijdles gehad. Na het poetsten ging ik rijden. Het ging goed. Inette was lekker voorwaarts

en ze had zin om te lopen. Toen de galop. We moesten samen op de volte aanspringen en het ging fantastisch! Ze sprong zomaar aan en toen we over de hoefslag mochten ging ze knoerend hard, ze hield met gemak Beau bij en die heel hard. Na een rondje stopte ik er mee omdat ik helemaal begon te trillen. Madeleine straalde oor tot oor toen ze tegen mij zei dat ik dat goed had gedaan. Toen besefte ik pas wat er gebeurd was;de rechtergalop! De linker pakte ik anders aan, ik bleef achter Madeleine zodat we een rustig galopje konden doen,dat ging heel lekker,ook de volte ging goed. Aan het eind van de les mochten we nog een galopje maar die heb ik niet meer gedaan,goed is goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten