zondag 22 oktober 2017

THE ROCK FiLES

Op 20 oktober kwam Shine van the Rock Files uit. The Rock Files is bedacht door Adjam Emmen. Samen met Peter Vink (Q65) zette hij de eerste fundamenten van the rock files op.Die bewaarde hij in een mapje op zijn computer die hij therockfiles noemde en toen had het bandje meteen een naam.
De nummers werden pas op de plaat gezet toen Jerry ten Bhomer,Pim Kooiman,Rutger Kleijn en Marco Hoogerheide kwamen. Met Adjan zelf natuurlijk.In 2011 debuteerden the rock files en werd het album gelanceerd.Ik was daar ook bij en was zo onder de indruk dat the rock files een verslaving werd. Ik haalde mijn cd niet meer uit de speler en ik ging naar ieder optreden. Dit komt omdat dit album mij raakte. Het gaat over je levensloop met ups en downs. Niet alleen het leven van de auteur maar het kan in het leven van iedereen ingevuld worden. Dat is de kracht van deze plaat. Met passie vertelde ik dit aan iedereen die het horen wilde want muziek is emotie en dat maakte deze plaat zeker bij mij los. Ik mocht mijn verkooppraatje in de praktijk brengen en ging met Carla de merchandise doen en reisde met the rock files mee het land door en leerde ook veel andere mensen in de muziek kennen. Ik kwam zelfs op de radio bij Q music waar ik ook over The Rock Files heb verteld.Dat was echt de ultieme kick!
Jaren later op 20 oktober 2017 krijgt dit muzikale sprookje een vervolg en komt shine uit weer met die fantastische sound en die mooie prachtige,krachtige stem!
Shine is te beluisteren op spotify en deezer en is te koop op i tunes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten