zondag 29 oktober 2017

trainen

Op Scorpio heb ik weer goed getraind. bij Jeroen hadden we een conditie/krachttraining. We begonnen na het inlopen en de oefeningen met 5 keer de heuvel op sprinten. Toen kwam kern 2: we  gingen oefeningen doen met de medicinebal en  na die oefeningen deden we een sprintpiramide van 10-20-40 m  en terug. Daarna  het tweede rondje en toen was het 8 uur en waren we moe. Gelukkig  was mijn trainingsmaat er ook weer zodat we lekker samen konden trainen.
De training bij Tim begon ongeveer hetzelfde met oefeningen en inlopen. Daarna mochten we  een discus pakken en gingen we lekker discuswerpen. Bij mij ging de ene discus goed en de tweede slecht. Na het discuswerpen gingen we nog touwtrekken.Had je verloren moest je voor straf een 400 m lopen.Ik heb er een gedaan, de andere 2 potjes  had ik gewonnen met mijn team

Geen opmerkingen:

Een reactie posten