woensdag 28 juni 2017

wedstrijd en naar de stad

Ik heb een keer een wedstrijd gedaan op een Tinker. Haar naam was Zinzi. Het was een paradressuurwedstrijd. en ik reed Klasse Groen. dat is te vergelijken met een bixiproef voor kinderen. Zonder galop dus.Er deden meer mensen mee met een beperking. De meesten reden  in de klasses B t/m z. Zonder galop was voor mij geen probllem en ik reed toen ook erg netjes. Het pard boog mooi ik en  we haalden 190 punten en een tweede plaats. Iets om trots op te zijn. Ik heb maar drie keer beter gereden als toen. Als een wedstrijd vroeg is  is er in de middag nog tijd voor de stad en dat hebben we ook gedaan. We hebben net als andere zondagen lekker door de stad gewandeld, hebben wat winkels van binnen gezien, heben boodschappen gedaan en een bakkie gedronken bij de HEMA. En het allergelukkigste was is omdat de klok een uurtje vooruit wa gegaan en het een uur langer licht was .Heellijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten