zondag 26 februari 2017

juf pim is een held!

Op donderdag heb ik een plusgroepje voor taal. iedere week vertel ik wat ze moeten doen en ze krijgen wat uitleg over de opdrachtem. Ze moesten ook een verhaal schrijven over hun  held. Juf Pim zei een kind. Nou dat kind kan niet meer stuk bij mij. Het verhaal zie ik nog wel een keer tewgemoet. Ik heb nog meer gein uitgehaald met dat groepje. Ze moesten een restaurant bedenken. Juffrouw Pim's vreetschuur operde ik. Nou dat werd hem dus, je kon daar pizza, braadworst en ijs met veel slagroom eten.
Het is echt een leuke methode die de kinderen extras dingen over taall leert zoals heo je met de trei reist, hoe je een informatieboekje maakt maar ook dingen als oude uitdrukkingen en nu zijn we ze een journalistiek verslag aan het leren maken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten