woensdag 15 februari 2017

paardrijden op appache

op 17 januari was het weer zover: ik ging weer paardrijden op appache. het was eigenlijk niet fijn.. Ik stapte in de  tapijtsnippers en ik zakte door mijn knie. Goed met veel moeite erop en toen ging ik dragen. Maar ik kon maar met een been rijden, mijn rechter werkte totaal niet mee. Gelukkig heeft appache een zadel waaraan ik me vast kan houden.  De galop was helemaal verschrikkelijk, ik kreeg hem gewoon niet meer in galop. Gelukkig ging het links wel. Het was koud en Cor wilde de paarden goed laten werken want dat is goed voor hen (en voor ons ook). Iedereen had heel hard gewerkt en kwam moe maar voldaan van het paard af. Ik ok, ik heb het wel heel zwaar gehad die eerste keer maar ik heb weer gereden en ik weet: vanaf nu zullen de lessen iedere keer beter gaan en mijn benen iedere keer sterker worden


Geen opmerkingen:

Een reactie posten