donderdag 4 augustus 2016

hangop en stan

 Op een regenachtige dag wanneer het mooi weer is om binnen te zitten, mijn huis te poetsen en muziek te luisteren en een dutje te doen, kun je ook nog een paar boodschappen doen. Wij gaan dan bijvoorbeeld naar de groenteboer en naar de supermarkt.  De groenteboer in Den Hout heeft  bijzondere djngen.Ze hebben niet alleen mooie groenten en fruit maar ook allerlei soorten hangop.


Op een dag in de vakantie was ik in die groentewinkel om bloemen te kopen. Ze hebben daar echt prachtige bossen bloemen. Ik raakte in gesprek over de hangop die ze daar hadden. Ik kreeg er eentje mee als ik hem zou posten . Die avond heb ik een lekker Sonja Bakkergerecht op gemaakt door Carla. Het was spagetti met mascepone-spinaziesaus. Lekker met sla erbij .
Het toetje was de hangop.Natuurlijk heb ik op Facebook gezet hoe lekker hij was.
Na het eten ging ik naar een nieuwe manege Stal Dudok. 
Het is wel zoeken , het ligt beneden aan een dijk. Gelukkig stond het paard waar ik op ging rijden  al klaar. Ik kreeg een gratis priveles ,dat is altijd als je de eerste keer komt. Ik heb lekker gereden en hoewel het paard dik was kon ik hem toch wel sturen. Ik heb zelfs een galopje gedaan.Het paard heette Stan en ik heb een foto van hem. 
Ik ben daar blijven rijden. Ik heb maar een keer op Stan gereden maar ik vind het nog steeds de bijzonderste fjord die ik daar heb gereden.  Ik zal hem nooit vergeten.
stan.



1 opmerking:

  1. Ja is echt super bij pheninckx wat aardig mooi winkeltje en aardige eigenaresse

    BeantwoordenVerwijderen