woensdag 9 augustus 2017

dagje uit.

foto van Scouting Made.Op 24 juni hadden we een dagje uit met heel de scouting. Waar we naartoe gingen was nog een verrassing. Na het openen gingen de bevers op weg richting Lage Zwaluwe. Dat deden we met de huifkar van Hans met tractor.We gingen naar de speeltuin naast de Belhamel. Het is een natuurspeeltuin. Het enige nadeel was dat het de hele dag al regende. Toen we daar aankwamen gingen we eerst broodjes eten met de bevers (er was echt goed gezorgd met broodjes, eierkoeken e.d.)en daarna mochten ze bowlen. Dat vonden ze leuk vooral omdat het hekjes en trapjes waren die de bevers hielpen.Na het bowlen gingen de bevers naar de speeltuin en daar beleefden ze veel lol in de modder maar na een uurtje werd het toch koud en we besloten om droge kleren aan te geven en terug te gaan naar het kampvuur. Daar was het warmer en kon ik de stamactiviteit meedoen, klimmen. Aron gidste mij er fantastisch doorheen. Wat vond ik het spannend maar ik redde het wel. Op het eind had ik het gevoel flauw te vallen van angst maar dat kon ik net onderdrukken en toen ik weer grond onder mijn voeten had was het weg. Het was superspannend maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Hierna gingen we nog naar de waterkant waar de kinderen lekker aan het varen waren. Om 5 uur kreeg iedereen friet en toen was het alweer tijd om terug te gaan in de huifkar.Daar kreeg iedereen nog drinken en toen ben ik naar huis gegaan.Eigenlijk was er nog een BBQ maar daar was ik te moe voor. Ik ben onder de douche gesprongen en ben na de boodschappen op de bank gaan liggen.

foto van Scouting Made.
brrrrrr
foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.foto van Scouting Made.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten