zondag 6 augustus 2017

studiedag

de eerste dag na Pinksteren hadden we een studiedag en toen kregen we les over je pop en over omgaan met de computerprogramma's die we op school doen. Daar waren we een hele dag zoet mee. Leuk van deze dag was dat we lekker gingen lunchen bij de camping. dat was erg goed verzorgd en ik heb veel gegeten. Wat ook leuk was aan deze dag was dat ik mijn traktatie had en dat waren die prinsessengebakjes maar bakker Klaas was een beetje laat dus we hadden om kwart over 11 gebak, was erg lekker en we hadden hier een extra pauze dor (dank je bakker Klaas).
Na school ging ik naar huis en toen kwam het volgende avontuur:repeteren met Erwin. Deze jongen had er veel zin in en de repetitie liep als een trein. We speelden erg veel nummers en Weak kwam al ter sprake.....Ik kreeg een beetje buikpijn van Weak dus dat schoven we  nog maar een keertje vooruit.....Maar de volgende keer moet ik er aan geloven

Afbeeldingsresultaat voor camping de bonte kraai

Geen opmerkingen:

Een reactie posten