maandag 14 augustus 2017

einde van het schooljaar

Op de donderdag voor de zomervakantie ben ik meestal al zo onrustig dat ik het overzicht kwijt ben.Er vallen veel lessen uit en dat is niet zo fijn. Maar vandaag viel het mee, ik had het goed onder controle en kon de rust en mijn struktuur goed bewaren en zo werd het kwart over drie, het einde van een schooljaar en het einde van groep 8. De school ging naar buiten want de kinderen van groep 8 werden een voor een naar buiten gejonast en toen liepen ze door een erehaag van juichende en applaudiserende kinderen, hoe mooi is dat!
In de avond wordt er nog een afscheidsfeest georganiseerd voor de groep achters met een spel, een paar liedjes een diapresentatie ,toespraakjes, en veel lekkers,goede muziek en gezelligheid.
En dan gaan ze echt van school......
Lieve kinderen van groep 8, ik heb heb machtige tijd met jullie gehad en veel geluk in de toekomst. Jullie komen er allemaal
foto van Basisschool De Hoge Waai.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten