woensdag 9 augustus 2017

paragames

Afbeeldingsresultaat voor racerunner
racerunners

De zondag na het uitje was erg druk. Ik had een belangrijke wedstrijd: de Paragames. Ik deed de 150 meter en dat vond ik even genoeg. Er hing een geweldige sfeer op de baan en ik heb veel van mijn sportvrienden gesproken. Er was veel te zien op de baan, de wedstrijden waren in volle gang.  Tussen de wedstrijden door mocht je de racerunners uitproberen, dat zijn een soort fietsen voor mensen die niet kunnen lopen en waarvoor de wielersport te zwaar is. Nou ik moet je vertellen, die dingen gaan behoorlijk hard en je moet op tijd sturen anders vlieg je uit de bocht.Eerst reden Kenny ,Nikita en Richard de 1500 en vooral Kenny en Nikita  maakten er een show van. Ze zaten dicht achter elkaar en het ging niet normaal hard. Ikzelf  was mijn voorbereiding even vergeten en stond ook te schreeuwen aan de kant. Maar tien moest ik. Ik liep tegen een jongen die ik tijdens de NK in 2015 ook als tegenstander had. Nou hij was weer net zo goed en ik moest  het alleen doen, ik kon nu met niemand mee. Ik was in ongeveer 8.30 min terug. Onderweg gaf ik Rene een high Five want die stond mij aan de kant toe te schreeuwen! Na de wedstrijd kreeg ik een bewijs van deelname en toen gingen we nog met Kenny koffie drinken. Dat was erg gezellig want hij weet veel van sport en hoe je dingen moet aanpakken. Na het kipje koffie gingen we echt weg want er was nog iets: Margret gaf haar musical en het was net als altijd met een woord fantastisch. Wat heeft die vrouw een stem en wat kan ze goed spelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten