dinsdag 25 oktober 2016

herfstvakantie 2016

Een mooie herinnering van een mooie vakantieweek.
Zaterdag: iIk had eindelijk herfstvakantie. Ik had er zin in want ik had zoveel te doen. Allereerst mijn huis bijwerken van boven naar beneden alles doen, mijn computer onderhanden nemen, hij was vervelend, toen dat gelukt was ging ik shoppen op i tunes, ik wilde mijn blogs bijwerken,filmpjes monteren, cd s maken voor op school als ik in mijn kamertje werkte, we gingen nog een dagje weg......dus ik had genoeg te doen.
Wat ik deze zaterdag ook had gedaan was een bloes kopen  van geisha en schoenen. Blauwe lakschoenen. Heel mooi en ik heb ze nog steeds.Ze lopen lekker.Toen was het zaterdagavond en was ik op de bank geploft en was ik in slaap gevallen. In het begin van de vakantie ben ik altijd heel erg moe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten