dinsdag 25 oktober 2016

rijden bij loes

Ik heb van veel mensen paardrijdles gehad maar  bij Loes was het toch een ander verhaal. Als je rustig en gezellig wilde rijden en toch wat wilde leren moest je bij haar zijn want zij heeft het alledrie. Een paar jaar geleden begon ik met prive-lessen bij stal Dudok. Na een paar maanden begonnen ze vruchten af  te werpen. Ik heb periodes dat ik bang ben maar toen ik priveles begin te volgen  gung ik weer met plezier naar de manege en de les van Loes was favoriet. Op een keer reed ik op Levi, een fjord, een goede lobbes waar geen kwaad in zat. Hij was wel ontzettend sterk. Het ging altijd heel goed omdat ik een klik met het beest had en  dé linkergalop ging lekker, de rechter was minder maar  hij ging moeilijk in de rechter galop. Bovendien schopte Pepper een pion de lucht in en Leve schrok zo dat hij een paar soepele bokken weggaf. Ik bleef erop zitten. 
Na de les,de koffie en de laatste roddels ging ik moe maar voldaan  naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten