dinsdag 25 oktober 2016

rijden bij loes

Ik heb van veel mensen paardrijdles gehad maar  bij Loes is het toch een ander verhaal, Als je rustig en gezellig wil rijden en toch wat wil leren moet je bij haar zijn want zij heeft het alledrie. Nu de antiangstlessen  van Jeanine vruchten af beginnen te werpen ga ik weer met plezier naar de manege vooral ik deze les dus. Deze keer reed ik op Levi, een fjord en hij doet zijn ras eer aan, een goede lobbes maar loeisterk, niet normaal. Het ging toch heel goed omdat ik hard wilde werken en zelfd de linkergalop ging lekker, de rechter was prut maar ja ik krijg weonig paarden ik die rechter galop, mijn rechterbeen is daar te fijn voor gebouwd. In ieder geval, na de les en de koffie die ik op de manege dronk ging ik met een tevreden gevoel naar huis

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen