zondag 30 oktober 2016

weer druk

Een avond na het uitgaan had ik een drukke dag. Doordat ik te laat in bed lag had ik hoofdpijn! Ik besloot toch naar de scouting te gaan.We gingen verder met onze jota joti vlog. We hadden het over het weer dus de kinderen weten nu hoe een zonnewijzer werkt. Het is een stokje in de grond en als de schaduw volgen weten ze hoe laat het is. En ze hebben een regenmeter gemaakt van een colafles. Ze hebben rijen sterretjes op de fles geplakt. Daarmee kunnen ze meten. De regenmeter stond in de dakgoot. Wilma heeft hem erin gezet. Toen gingen we slagroomlabirint filmen. De kinderen liepen geblinddoekt een parcours en aan het einde kregen ze een toef slagroom in  hun mond.Geweldig vonden we het!De kinderen vonden het vooral lekker. Alles voor de video!
in de middag hebben we witte viooltjes gekocht voor de tuin en koffie gedronken  met.......een toef slagroom.
Toen ging ik naar de stam.....we hebben hikebommen gemaakt en gegeten en toen kwam het de nacht van de nacht. Dat is iedere keer wat anders maar nu deden we de historische kilometer en we gingen de toren beklimmen. Dat was erg gaaf



Geen opmerkingen:

Een reactie posten