zaterdag 29 oktober 2016

paardrijden,hagelslag en jammen

Ik ben in een vakantie gaan paardrijden op de fjordenstal. Ik kreeg een arabierfjord.Hij heette Namal. Ik vond hem in het begin eng. Hij was voorwaards.Toen we gingen draven  was het weg. Hij zat heel lekker en de galop was ook fijn. Ik vind het een leuk beest. Hierna gingen we voor een boodschap en een chocolade koffie naar de EmtĂ©. Daar was de chocoladehagelslag  in de aanbiedIng en ik nam de pakken mee.Thuis heb ik ze geproefd. 
's Avonds zijn we gaan jammen in de pub. Ik deed ook mee met de zang. Maar toen ik Ode To My  Family ging zingen was ik de tekst kwijt. Dat was best wel gĂȘnant. Maar ik deed alsof mijn neus bloedde en zong wat ik wel wist.Verder wel een gezellige avond. Ik lag om 10 voor half 3 in mijn bed. En de dag erna had ik scouting......
Bitter  met een dat zoete nasmaak: lekker
erg bitter
  
heerlijk smaakt naar mokka




vlokken hoe ze moeten zijn: puur en zeer knapperig


Geen opmerkingen:

Een reactie posten