zaterdag 22 oktober 2016

hoe woon ik?

Ik  woon  in een dorp in Noord-Brabant. Toen ik 26 was ben ik in een flat gaan wonen en 20 jaar later verhuisde ik naar een huis. Daar ben ik erg blij mee, ik heb 3 kamers boven, een slaapkamer, een werkkamer en nog een kamertje. Ook heb ik een hele grote zolder, daar doe ik mijn was en zet ik spullen op.Ook doe ik daar mijn oefeningen. Beneden heb ik een keuken, een woonkamer en een tuin voor en een tuin achter. Ik heb een een hond die bij mij en bij Carla een mandje heeft.
De kleuren van mijn huis zijn een  licht:
Leverkleurig, olijfgroen en oudroze. Mijn inrichting van mijn huis is erg rustig, daar houd ik van.Verder heb ik veel spullen van mijn opa's en oma's. Die staan zo dat ik er elke dag naar kan kijken

Afbeeldingsresultaat voor prinsenhof in made
Zo was het vroeger.
Nu er een hele wijk op!

3 opmerkingen: