zondag 2 oktober 2016

singelloop

Een dag voor de singelloop ben ik mijn nummer voor de singelloop gaan halen. Een man zei : zou jij niet de 5 km gaan lopen. Onmogelijk die 10 km. Heb ik vorig jaar ook gedaan zei ik.
Op de dag van de singelloop stond ik toch wel zenuwachtig aan de start want ik was stiekem bang  dat die man gelijk had dat het helemaal niet ging.Ik was door die man toch onzeker geworden maar ik ben wat voorzichtig van start gegaan en toen ik de 5 km passeerde was ik eigenlijk nog niet echt moe. Dus ben ik gas gaan geven en ging het gewoon lekker. Toen ik de Haltstraat op kwam had ik genoeg energie over om in de aanval te gaan en nog 5  mensen in te halen. Ik had ook geen pijn alleen had ik het erg koud. De Albert Heijn had een tafel met spekjes appel komkommer en druifjes klaargezet en bij Teun zijn we koffie gaan drinken en toen zijn we nog naar de jamin gegaan. Daar heb ik amerikaanse chocola gekocht die smaakte apart maar lekker.
Thuis ben ik in bad geweest en even lekker gaan slapen. Na de powernap voelde ik me wel prima maar de dag erna had ik wel veel spierpijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten