vrijdag 15 september 2017

pluisje

Ik wilde lekker gaan paardrijden maar dat liep anders. De taxi had een rondrit georganiseerd en ik was pas over half 9 op de manege. Best wel balen wat ik had na een paar weken niet kunnen rijden toch weer zin gekregen. Inette was ik vrij dus dat vond ik jammer omdat haar zo graag wilde rijden.Ik ben toen Inette gaan poetsen.
Afgelopen keer reed ik Amigo. Dat was zwaar want dit paard geeft je niks cadeau. Als je even niet drijft staat hij stil. En hij probeert er alles aan te doen om onder zijn werk uit te komen. Aan mij had hij een verkeerde....hij liep bij mij netjes in draf over de hoefslag. Maar het koste moeite en kracht  en na een half uur werd ik moe en dat wist hij. Dus ging hij steeds meer proberen en moest ik steeds harder werken om hem te corrigeren. En dat heb ik gevoeld de week erna. Ik kon niet trainen en niet paardrijden van de spierpijn. Maar toch.....was het een superpaard om te rijden.Omdat hij zeer braaf is en brave paarden vind ik de leukste paarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten