vrijdag 29 september 2017

Sporten

De clubkampioenschappen zitten erop dus is het tijd voor het overlopen van de atleten.Alle A en B junioren zitten nu bij Tim. En we hebben een nieuwe trainer.Jeroen heet hij en hij geeft pittige trainingen. Maar de A en B junioren zijn wel wat gewend dus ze gingen vol gas er tegenaan. Ik ook. De antilopers waren minder actief.Er was ook een dove man. Tim vroeg of ik bij hem wilde blijven. Dat heb ik gedaan.En ik heb alles uitgelegd wat er gezegd werd. De man was heel blij en bedankte mij hartelijk.Ik vond het ook heel leuk om te doen.
Het eerste programma van het seizoen was 400-600-800-600-400.Die heb ik helemaal


uitgelopen Bij Janneke gingen ze kogel en sprint doen.  Bij Tim deden we krachttraining en discus. Het leuke nu is dat er een grote groep mensen staat die ervoor willen gaan. Dat belooft veel goeds.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten