zaterdag 30 september 2017

Talentendag bij go



foto van Anuschka van Dijk.foto van Anuschka van Dijk.


We hadden gisteren weer talentendag bij go. Het doel is om de mensen van Go te laten zien dat een creatieve of sportieve hobby echt heel leuk is en dat je meer talent hebt dan je denkt.
Zo waren er sportieve workshops zoals wandelen,voetbal,zwemmen,vlotten bouwen,jeu de boule en sjoelen.
De muzikale workshops waren zingen,dansen en trommelen. Verder was er nog tekenen,koken,workshops over piekeren,omgaan met verliefdheid,geld en wat je doet als je teveel piekert.
Ikzelf stond bij tekenen,zwemmen en zingen ingedeeld.(zingen bij Cora)
Maar in zwemmen had ik niet zoveel zin dus werd het voetbal. En bij zingen waren Laura en ik met zijn tweeën dus ik koos trommelen. Rian regelde het voor ons. Rian ken ik maar al te goed: mijn allereerste atlethiektrainster. Wij vonden het beiden leuk om elkaar weer te zien.
Het tekenen ging beter dan vorig jaar. We hadden nu een herfsttekening gemaakt.Ik heb hem wat vager gemaakt met een opvallende spinneweb.
Toen na de pauze voetbal met Pim. Was echt heel leuk. Ik houd van voetbal maar mijn spieren zijn er niet voor gemaakt dus ik moet echt wel uitkijken. Ik kan zien dat je veel voetbal kijkt zei de Pim. Ik had goede plannen  uitgedacht maar mijn benen werken niet mee. Toch nog 2 doelpunten gezet. De rest had Rachid gezet. Wat een goede voetballer is dat zeg!
Toen lekker eten: Broodjes gezond en een krentenbol.Ze kwamen rond met een kroket en je kreeg melk,karnemelk of jus d' Orange.
Hierna gingen we trommelen met Toon. We konden op verschillende instrumenten spelen. Ik had het drumstel. Erg leuk maar heel moeilijk.Ik kreeg er toch enige ritme uit. Toen was de dag ten einde en we gingen met een goed gevoel naar huis.
Voor de mensen die niet geweest zijn:
Je hebt echt wat gemist!
foto van Anuschka van Dijk.
 

foto van Anuschka van Dijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten