zondag 17 september 2017

pluisje

Ik was  weer op de manege geweest en ging nu wel op Inette rijden.Ik kwam bij haar stal en zag Inette reageren toen ik met zadel en hoofdstel bij haar stal kwam.Ze wilde er graag uit. Dus ben ik gaan poetsen en zadelen. Ondertussen kwam iemand langs die mij vertelde dat ze mij dankbaar was dat ik me over Inette had ontfermd en dat ze nu zo goed liep.
In de les liep ze wat kreupel. Toen Cor begon te rennen , ging Inette ook rennen en dat was een teken dat ik haar door moest drijven zodat ze  door haar kreupelheid heen kwam. Het was hard werken en het was best zwaar maar ik merkte naarmate de les volgde dat het paard beter ging lopen en voorwaartser werd. Ik ben de les geëindigd met een linkergalopje. Ik had lekker gereden.
Boven zeiden Cor en Marjolein dat ze blij waren dat ik Inette reed en dat ze ook heel goed bij mij liep. Dat is altijd fijn om te horen en fijn om te weten dat je op de goede weg bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten