maandag 11 september 2017

Trainen bij Tim

We gingen weer een avondje trainen.We begonnen met het rondje buitenom. Het ging erg goed. Ik liep met Tim en ons tempo lag behoorlijk hoog. Ik begon het laatst maar haalde iedereen in. Ten hoogte van de parkeerplaats van Scorpio voelde ik die wel dat het heel hard ging en ik kreeg het zwaar. Tim vroeg of ik wilde afslaan maar ik wilde door en we renden tot de hoek van het Wilhelminakanaal. Toen mocht ik even op adem komen. Na 50 meter ging ik weer door en was als tweede van de groep binnen. Toen gingen we oefeningen doen en Tim pakte de skippyballen. We moesten een afstand op de skippybal afleggen. Het ging goed maar je voelt het wel in je benen. Hierna zouden we nog gaan kogelstoten maar daar hadden de meesten geen zin in. Dat was jammer want ik vind dat wel leuk. Toen is Tim met mij nog 2 rondjes gaan lopen. Het was een heerlijke training.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten